Logo Huisonderwijs Amsterdam
Stichting onderwijs aan zieke kinderen Amsterdam
opmaakitem
Logo Huisonderwijs Amsterdam
opmaakitem
Stichting onderwijs aan zieke kinderen Amsterdam

Jaarverslag 2021

Evenals 2020 werd 2021 gekenmerkt door forse aanpassingen in het onderwijs wegens ‘corona-maatregelen’. Behalve dat we daardoor minder uren hebben gemaakt dan voorgaande jaren zien we ook andere veranderingen opkomen. Zoals de neiging om onze hulp te zien als bijlessen. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling

Downloads

Hier onder een overzicht van handige of interessante bestanden die u kunt downloaden

Jaarverslag 2020

Voor iedereen was 2020 een ongekend jaar vanwege corona. Voor Hidde liep het nog een tikkeltje beroerder maar hij pakte alle hulp die hij kon krijgen aan. Verder algemene gegevens van dit uitzonderlijke jaar, evenals het financiële jaarverslag.

Jaarverslag 2018

In 2018 hebben we weer meer leerlingen kunnen helpen dan de voorgaande jaren! Twee eindexamenleerlingen worden in het zonnetje gezet….

Jaarverslag 2017

In 2017 bestond de Stichting alweer 115 jaar. Dit jubileum hebben we natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan maar met een gepast feestje gevierd! Hierbij ons jaarverslag met cijfers en de ervaring van een moeder van een chronisch zieke leerling.

Jaarverslag 2019

Ook in 2019 zijn we weer boven de verwachte 2000 lesuren uitgekomen. Skylar was één van onze leerlingen, Chaia Levie meldde als zorgcoördinator verschillende leerlingen aan.

Jaarverslag 2021

Evenals 2020 werd 2021 gekenmerkt door forse aanpassingen in het onderwijs wegens ‘corona-maatregelen’. Behalve dat we daardoor minder uren hebben gemaakt dan voorgaande jaren zien we ook andere veranderingen opkomen. Zoals de neiging om onze hulp te zien als bijlessen. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Folder 2022-2023

Ook in schooljaar 2022-2023 zijn we weer beschikbaar om leerlingen die wegens ziekte thuis moeten blijven met schoolwerk te helpen. We hebben daarbij in ieder geval een fiat en input van de school nodig zodat we de leerlingen optimaal kunnen helpen bij het beperken van achterstanden.